Poligrafia
Doświadczenie i zaangażowanie naszych specjalistów pozwalają na tworzenie zindywidualizowanych projektów klienckich, które realizowane są z wykorzystywaniem zaawansowanych technologii. Wizytówki, broszury, katalogi, czy teczki spełniają funkcję zarówno użytkową jak i estetyczną. Satysfakcja naszych Klientów to znak, że standardy,
które przyjęliśmy są tymi właściwymi.
Koperty
Korzystanie z tradycyjnej formy korespondencji (poczta tradycyjna) nadal jest wymogiem kontynuowania/finalizacji wielu procesów biznesowych. Ponadto profesjonalne i oryginalne koperty służyć mogą kształtowaniu wizerunku firmy – istotna w takim przypadku jest nie tylko wartość merytoryczna przesyłanych materiałów, ale także ich odpowiednie zaprezentowanie.
Korzystanie z tradycyjnej formy korespondencji (poczta tradycyjna) nadal jest wymogiem kontynuowania/finalizacji wielu procesów biznesowych. Ponadto profesjonalne i oryginalne koperty służyć mogą kształtowaniu wizerunku firmy – istotna w takim przypadku jest nie tylko wartość merytoryczna przesyłanych materiałów, ale także ich odpowiednie zaprezentowanie.
Teczki
Firmowe teczki użytkowane są zarówno bezpośrednio w biurze jak i poza nim. Stanowią one oprawę dla materiałów szkoleniowych/promocyjnych, które podkreślają dbałość firmy o każdy element dotyczący prezentowania przedsiębiorstwa i oferty.
Firmowe teczki użytkowane są zarówno bezpośrednio w biurze jak i poza nim. Stanowią one oprawę dla materiałów szkoleniowych/promocyjnych, które podkreślają dbałość firmy o każdy element dotyczący prezentowania przedsiębiorstwa i oferty.
Wizytowki
Przejrzysta, a przy tym elegancka wizytówka akcentuje prestiż firmy i jej dążność do odpowiedniego wyeksponowania nazwy i danych kontaktowych. Wręczenie wysokiej jakości wizytówki jest wyrazem szacunku i okazaniem zainteresowania podtrzymaniem kontaktu.
Przejrzysta, a przy tym elegancka wizytówka akcentuje prestiż firmy i jej dążność do odpowiedniego wyeksponowania nazwy i danych kontaktowych. Wręczenie wysokiej jakości wizytówki jest wyrazem szacunku i okazaniem zainteresowania podtrzymaniem kontaktu.
Loga
Logo stało się symbolem firmy, charakteryzującym ją na równi z unikalną nazwą przedsiębiorstwa, czy stroną internetową. Interesujące logo, które zostanie zapamiętane i skojarzone z konkretną firmą, jej produktem/usługą, to integralna część procesu polegającego na trwałym zaistnieniu w świadomości Klienta.
Logo stało się symbolem firmy, charakteryzującym ją na równi z unikalną nazwą przedsiębiorstwa, czy stroną internetową. Interesujące logo, które zostanie zapamiętane i skojarzone z konkretną firmą, jej produktem/usługą, to integralna część procesu polegającego na trwałym zaistnieniu w świadomości Klienta.